Web Marketing / Online Marketing / Digital Marketing

Marketingul Online, cunoscut si sub denumirile de Web Marketing, eMarketing, Internet Marketing sau Digital Marketing reprezinta o abordare a Marketingului in care instrumentele, metodele si conceptele generale sunt utilizate, adaptate si exprimate in concordanta cu specificul, facilitatile si oportunitatile oferite de mediul online, pe care noi, cu totii, il cunoastem sub denumirea generala de Internet.

Putem spune ca Web Marketingul / eMarketingul / Marketingul Online se refera la marketingul (ca si promovare in general, dar nu numai) produselor si serviciilor pe internet. Insa notiunea de Internet Marketing e folosita ca un concept generic caruia ii mai sunt atribuite si alte activitati de marketing cum ar fi: cele infaptuite prin intermediul e-mail-ului sau a altor canale de comunicare „fara fir”; administrarea datelor digitale ale clientilor prin intermediul unor sisteme de management al relatiilor cu clientii (eCRM) etc.

Activitatea de Web Marketing este strans legata de Internet, sau mai precis de Web, atat din punct de vedere al creativitatii cat si din punctul de vedere al aspectelor tehnice (design, dezvoltare, promovare si vanzari).

web marketing web marketing Web Marketing / Online Marketing / Digital Marketing mk tree

Formele pe care Web Marketingul / eMarketingul le poate imbraca:

  • SEM (Search Engine Marketing) sau marketingul motoarelor de cautare – este o forma a marketingului care urmareste promovarea siteurilor sau a unor pagini web prin cresterea vizibilitatii acestora in motoarele de cautare prin intermediul afisarii unor informatii in zone platite sau prin folosirea unor tehnici specifice de optimizare a website-ului
  • SEO (Search Engine Optimization) sau optimizarea pentru motoare de cautare – consta in aplicarea unui set de tehnici si metode specifice, in scopul imbunatatirii si cresterii nivelului de vizibilitate al unui website sau a unei pagini web in motoarele de cautare fara a se folosi spatii sau anunturi platite
  • PPC (Pay Per Click) sau plata per clic reprezinta acea ramura a SEM care urmareste atragerea atentiei potentialilor clienti si directionarea catre o proprietate web (de cele mai multe ori, un website), platindu-se o anumita suma pentru fiecare click care echivaleaza cu o vizita pe respectivul website
  • Social Media Marketing sau Marketingul print intermediul Retelelor de Socializare – reprezinta procesul prin care compania depaseste barierele strict comerciale si patrunde in sfera „sociala” a clientilor si potentialilor sai clienti, cu obiectivul de a intelege mai bine care sunt interesele si pasiunile utilizatorilor precum si perceptia acestora referitor la produsele si serviciile companiei, la imaginea si comportamentul general sau specific al acesteia, in mediul online sau offline.
  • Email Marketing – de cele mai multe ori asociat in limbajul comun cu Newsletterul, acesta reprezinta unul, daca nu cel mai puternic instrument la dispozitia organizatiei de a transforma un potential client cu care compania a luat deja contact, in cumparator. Posibilitatile de personalizare a mesajului, combinate cu capacitatea de targetare foarte precisa a acestuia, pot transforma email marketingul in cea mai eficienta forma de marketing
  • Referral Marketing – tehnic, orice sursa care trimite vizitatori catre website-ul companiei reprezinta un refferal. Insa, din punctul nostru de vedere, am inclus in aceasta categorie toate parteneriatele stabilite de catre companie cu diferite proprietati web (parteneri de afaceri, reviste, specialisti), care directioneaza sub o forma sau alta vizitatori catre domeniul companiei respective, fara a fi insa recompensate in mod direct sau proportional cu volumul de trafic directionat»»»
  • Affiliate marketing – inrudit cu Refferal Marketingul, affiliate marketingul sau marketingul prin afiliati este acea forma de marketing in care o serie de parteneri web (companii cu website-uri din domenii complementare, blog-uri) promoveaza produsele sau serviciile companiei, care la randul acesteia ii recompenseaza pentru fiecare vanzare reusita »»»
  • Inbound marketing – sau Permission Marketing reprezinta un concept considerat revolutionar, constand din utilizarea unei serii intregi de instrumente din mediul online in vederea dobandirii unei vizibilitati cat mai sporite si atragerii potentialilor clienti care sa aiba posibilitatea de a-si exprima dorinta de interactiune cu produsele si serviciile companiei »»»
  • Video marketing – cum noul Internet permite viteze mari de transfer la costuri relativ reduse, aceasta forma de promovare a devenit accesibila, si din punct de vedere tehnic dar si economic. Prin video marketing, compania dobandeste practic posibilitati nelimitate de exprimare si transpunere a mesajelor menite sa isi atinga obiectivele »»»
  • Display advertising – adeseori perceput ca „reclama prin bannere”, display advertising-ul este in fapt o forma de marketing ce poate imbraca multiple fatete, avand practic la dispozitie o multitudine de posibilitati de a prezenta mesajul (text, imagine, animatie, video), precum si o varietate de moduri de a targeta potentialii clienti, de la afisarea mesajelor pe website-uri foarte nisate, si pana la a urmari zone de interes foarte general

Ce este esential de subliniat, este faptul ca aceste forme prezentate de Web Marketing nu trebuie percepute ca manifestari pure si strict delimitate ale marketingului in mediul digital. Web Marketingul se manifesta cel mai adesea intr-o combinatie de forme si intensitati, in asa fel incat arareori se apeleaza la o singur canal, o singura tehnica, o singura metoda de eMarketing. Cel mai adesea, aceste forme prezentate mai sus se combina si completeaza, se intrepatrund, aceasta reprezentand in esenta arta si stiinta de a stapani, de a pune in valoare puterea eMarketingului.

Instrumentele de baza la care se apeleaza in eMarketing sunt:

  • programarea web – reprezentata in esenta de configurari si scriere de cod pentru urmarirea si analiza datelor din activitati de marketing
  • grafica – pentru website-uri simple sau complexe, pentru magazine on-line, pentru bannere
  • copyrighting – ce trebuie sa respecte atat politica companiei, dar si cerinte tehnice specifice web-ului
  • online PR – o suma de actiuni si metode menite sa sporeasca vizibilitatea unei companii pe web
  • analytics – monitorizare, analiza si control asupra activitatii de marketing on-line si off-line

Modele de Business la baza carora sta eMarketingul:

Servicii Web Marketing / eMarketing / Online Marketing

Prin expertiza si experienta de peste 10 ani in domeniu, echipa tooShark va sta la dispozitie pentru gasirea celor ma eficiente cai de implementare si adaptare a metodelor web marketingului la specificul si nevoile afacerii tale astfel incat investitia efectuata sa conduca la cresterea si maximizarea afacerii tale.

Pentru mai multe datalii ne puteti contacta folosind acest formular (click).

web design

AdWords

SEO

SEM

display advertising

web development

e-commerce (B2B, B2C, C2C)

copyrighting

administrare domenii

Analytics / Control

eMarketing audit

campanii Web Marketing

consultanta SEO

consultanta SEM

web marketing

  • anunturi platite

  • servicii AdWords

  • pay per click

  • SEM

  • Search Engine Marketing

  • Campanii AdWords

  • Servicii PPC

Protected by Copyscape DMCA Takedown Notice Search Tool web marketing Web Marketing / Online Marketing / Digital Marketing cs wh 3d