PPC – Sistemul de Anunturi Platite

PPC - Anuntuti Platite pe internet anunturi platite PPC - Sistemul de Anunturi Platite web marketing ppcPPC este acronimul lui „PAY PER CLICK” ceea ce ar putea fi tradus in romaneste in „plata la fiecare click„. Pentru o mai buna intelegere putem spune ca PPC reprezinta un sistem de anunturi platite pe internet. Acest sistem constituie una din multitudinea de instrumente folosite pentru marketingul online.

Sistemul PPC presupune publicarea unor anunturi sau postarea unor bannere publicitare in diferite retele cum ar fi reteaua Google AdSense, Google AdWords, Facebook, Linkedin, Yahoo Search Marketing, Microsoft adCenter, etc., menirea acestora fiind atragerea potentialilor clienti si orientarea, redirectarea acestora in urma clickurilor primite catre pagini dedicate, in care sunt prezentate produsele / serviciile entitatii ce recurge la folosirea unui astfel de instrument.

Scenariul desfasurarii unei campanii de postare a unor anunturi platite, folosind acest instrument de marketing online, este urmatorul:

  • se alege un set de cuvinte cheie (expresii formate din 2-3 cuvinte) – pentru versiunea anunturilor de tip text / sau se concepe un banner publicitar (imagine statica sau animata) – pentru versiunea de tip banner
  • se concepe un anunt – pentru versiunea de tip text / se macheteaza bannerul pe dimensiunile standard alese – pentru versiunea de tip banner
  • se stabileste bugetul campaniei
  • se stabileste valoare maxima ce se doreste a fi platita pe un click
  • se porneste campania – din acest moment incepe aparitia anunturilor / afisarea bannerelor pe internet
  • anunturile apar in urma detectarii cuvintelor cheie in cautarile internautilor pe motoarle de cautare
  • internautii atrasi de vizualizarea anuntului / bannerului sunt redirectati in urma clickului dat catre website-ul celui care a postat anuntul sau catre o pagina configurata in vederea primirii vizitatorilor
  • pentru fiecare redirectare primita, initiatorul campaniei va plati o suma de bani egala sau mai mica cu limita maxima stabilita la configurarea campaniei

Avantajele folosirii sistemului de anunturi platite – PPC:

  • numarul de vizitatori este in concordanta cu suma de bani platita
  • disponibilitatea unor unelte avansate de segmentare – alegerea arealui, zonei geografice a internautilor selectati pentru afisari, alegerea intervalului orar in care sunt afisate anunturile/ bannerele, restrangerea sau largirea criteriilor de afisare in functie de stabilirea unor reguli de semantica a cuvintelor cheie, etc
  • posibilitatea de masurare exacta a eficientei campaniei si calcularea randamentului investitiei
  • rezultatele apar imediat, pe masura desfasurarii campaniei

Pentru a obtine rezultate bune trebuie acordata o mare atentie modului in care este folosit acest instrument. Alegerea cuvintelor cheie, conceperea anunturilor / bannerelor, „amenajarea” locurilor de primire a vizitatorilor precum si utilizarea eficienta a uneltelor de segmentare sunt factori determinanti in succesul unui campanii de anunturi platite.

PPC sau sistemul de anunturi platite este o componenta a metodei SEMSearch Engine Marketing.

Servicii PPC | Servicii AdWords

Prin expertiza si experienta de peste 10 ani in domeniu, echipa tooShark va sta la dispozitie pentru derularea unor campanii de anunturi platite – PPC eficiente, oferind urmatoarele servicii:

  • consultanta
  • asistenta in derularea campaniilor
  • administrarea campaniilor
  • analiza, masurarea si interpretarea rezultatelor obtinute in urma derularii unei campanii PPC

Pentru mai multe datalii ne puteti contacta folosind acest formular (click).

  • anunturi platite

  • servicii AdWords

  • pay per click

  • SEM

  • Search Engine Marketing

  • Campanii AdWords

  • Servicii PPC

Protected by Copyscape DMCA Takedown Notice Search Tool anunturi platite PPC - Sistemul de Anunturi Platite cs wh 3d